İğneye başladık bakalım ağızdan verioduk ama fayda etmemiş çok düşük yiyen bir çocukta değil ki napcam ben B12 vit çok önemliymis gelişiminde problem yok ama konuşması falan çok geride kaldı anlıyor ama konuşamıyor yavrum asabi vurması dökmesi inat olmasi hep B12 yüzünden mis canlar var mı aranızda aynı benim gibi olan nasıl düzeltilir yediremiyorum hiç bir şey
1,512,222 soru
24,666,390 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın