0 oy
2,971 göst.
Diğer kategorisinde (349 puan) tarafından
Siz öyle denediniz mi hiç yaptınız mi

32 Cevaplar

+1 oy
tarafından

3 gün beklet öyle ic :D

-Reklam-
+1 oy
(4,757 puan) tarafından
Midene garezin. Varsa içersin neden icilmesin beni içme demez:)
0 oy
tarafından
Tabikide hayır. Çok zararlı. 
0 oy
(3,743 puan) tarafından
Kız zaten çay yararlı bı şey değil kaldıkça zehir olur iyice 
0 oy
(7,514 puan) tarafından
Lezsetli olmaz sanki yaa
0 oy
(2,310 puan) tarafından
Ben içiyorum bazen ama tadı acayip acı oluyo 
0 oy
(19 puan) tarafından
Çok akşamdan kalan çayı istip çok içtim zararlı diyorlar lakin artık günümüzde ne zararlı degilki
0 oy
tarafından
Acır ya Bi iki saatten sonra zehirlenirsiniz mazallah
0 oy
(279 puan) tarafından
İçindeki tortusunu çıkarıp ısıttığımda tadı aynı kalıyor çay almış başını gidiyor dökecek zaman değil bacım :) 
0 oy
tarafından

Yok ya oyle tadı olmaz 2 gun gectıkten sonra aksam ıcılırse daha guzel olur:D

0 oy
(4,917 puan) tarafından
Sabah yaptığımız çayı öğlen bile içmeyiz. Sabah hiç içilmez  
0 oy
(2,984 puan) tarafından
Soğuduktan sonra bile daha içmeyiz biz. Bekledilçe acır. ziyan olmasın diye düşünüyorsanız sabaha kalacak olan kısmı sanah demleyin yani akşam sabaha kalacak kadar demlemeyin.
0 oy
(749 puan) tarafından
Valla ben içtim birkaç kere acı değildi nedense :D
0 oy
(1,379 puan) tarafından

Mideye çok yazık öyle . Ki bide çay o kadar da sağlıklı değil kaldıki geceden sabaha kadar bekleyecek :(

0 oy
(27,112 puan) tarafından
Ben bazen içerim. Sabah tek kahvalti yacaksam ve çay çok güzel olmasa da olur diye düşünürsem iciyorum
(27,112 puan) tarafından
Bı de ben açık içerim zaten. Su gibi
0 oy
(187,434 puan) tarafından
asiti giden kola icilmez cayda icilmes uuuff evde kola bitti
tarafından
Göndereyim hemen sana bir koli☺
(187,434 puan) tarafından
tarafından
Hahahaa yollayam hemen hemen ☺
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Hiç yapmadım yapmam taze taze yaparım mis gibi.
0 oy
tarafından
Kız yok saçmalama tadı kalmaz 
0 oy
(31,487 puan) tarafından
Hayır asla çok kötü tadıyor beklemiş çay 
0 oy
tarafından
Sadece gerçek gurmeler bayat çayın tadini alabilirler :)

İlgili sorular

+1 oy
20 cevap 652 göst.
10 Eylül 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Helbest (260 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 660 göst.
2 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 277 göst.
6 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Civciv1234 (1,717 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 380 göst.
24 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...