0 oy
156 göst.
Diğer kategorisinde (10,525 puan) tarafından
4 aylık bebeğim sürekli midesini zorluyor ağzına geliyor. Sürekli ıkınıyor. Biliyorum acı çekiyor ama bende kafayı yemek üzereyim. Uykumda bile ıkınıyor artık.

2 Cevaplar

0 oy
(2,386 puan) tarafından
Zamanla düzeliyormuş canım az az sık sık emzirmeye çalış mutlaka dik tut emzirdikten sonra bir de mide bağırsak düzenleyici probiyotikler olur biogaia o benim bebeğime iyi geldi çok kusardı. Emmesiyle kusması bir olurdu. Çok fazla doktora gittik bunları söylediler hep. Zamanla azalacak diyorlar
(10,525 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım doktorumuzda öyle dedi ama ben yine de sormak istedim. Cuma başka doktora da götürcem inşallah
(2,386 puan) tarafından
İnşallah düzelir canım reflü yatağı vs hiç fayda etmemişti benim kızıma da şu an 3 aylık çok şükür daha iyi gibi gece boyunca ıkınır gibi kendini sıkar gibi sesler çıkarırdı anca kucağımda sakinleşirdi çok zor şimdi yine ara ara oluyor da daha az
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bizim de kusma öğürme vardı doktorumuz Gaviscon verdi bebek için toz olanından ve bir de şurup verdi onu düzenli kullandık reflümüz geçti birde kafasını yastıkla destek verin dedi bebeğe uygun şekilde yastığa yatırırken bedenini de koyuyordum sağlık açısından daha uygun olsun diye 
(10,525 puan) tarafından
Benim doktorumda gaviscon toz şurup vermişti almamıştım alayım o zaman madem iyi geliyor.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 293 göst.
0 oy
9 cevap 448 göst.
21 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Sizden birisiii (705 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 927 göst.
9 Eylül 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 352 göst.
23 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Mnnr (1 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,689 cevap

367,353 kullanıcı

...