0 oy
206 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (700 puan) tarafından
10 aydir yasmin hapini kullanıyorum. Gebelik önlüyor saati saatine hep ictim  hic unutmadim. Her ay duzenli  saati saatine adet olurdum bu hafta antibiyotik aldım dişim için ama bugun olmam lazimdi olmadim cok hafif kahve pembe arasi bi akinti oldu afedersiniz ama baska olmadi sabahtandir acaba antibiyotikten midir. Yoksa korkuyorum hamilemiyim.

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benim 1 gun gecikmisti disim icin kullandim bende
(700 puan) tarafından
Belki benimde o yuzdendir inşallah ondandır
-Reklam-
0 oy
(878 puan) tarafından
Ya bende bu ay kullandım ve bugün 3 gün oldu gecikti adetim :(
(700 puan) tarafından
İnsallah benimde antibiyotiktendir
0 oy
(1,082 puan) tarafından
Valla bende ondan gecikti zannettim ama hamileymişim hahaha ama ben bekliyordum korunmadim 
(700 puan) tarafından
Ayy yok iciyorum saati saatine. Suanlik istemiyorum bebegim daha cik küçük ona bile yetemiyorum  sanki bünyem valla kaldirmaz 2.yi
(1,082 puan) tarafından
Hayırlısını dile canım benim
0 oy
(4,556 puan) tarafından
Evet geciktiriyo
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Benim  geçen ağustos  ayinda 16 gün  gecikti  21 ağustosta  olmam  gereken adeti  5 eylülde  olmuştum  eğer  devamı  gelmezse test al yap  derim 
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Evet canım adeti etkiliyor benim adetimide geciktirmisti

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 285 göst.
14 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Seymaak1 (1,023 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 235 göst.
9 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Azracan11 (870 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 445 göst.
12 Temmuz 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Deryaaa (18 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 176 göst.
25 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Gizemlianne (205 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,651 soru

24,671,831 cevap

367,296 kullanıcı

...