0 oy
236 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (746 puan) tarafından
Ben yyk grubunu cok seviyorum. Kaan bosnak sarkilari cok harika. Sizlerin varmı 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Komik gelebilir ama lise zamanlarımdan beri kpop seviyorum 
(746 puan) tarafından
Hic duymadım kuzu. Neden komik gelsin olabikir elbette :)
tarafından
Kpop a çok önyargı var çünkü:))
(213 puan) tarafından
Kpop severim bende :)
İlk dizilerini izledim. Sonra yemeği kültürü müziğini her şeyini sevdim. Korece kursuna yazılıp Korece öğrendim.
-Reklam-
0 oy
(5,787 puan) tarafından
Tek sevdiğim grup efsane ONE DİRECTİON'dı hala da öyle ❤❤❤
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Kolpa :) en son konserine gittim her zamanki gibi coşturdu :)
0 oy
(4,616 puan) tarafından
ben model grubunu seviyordum ama dagildi
0 oy
(2,824 puan) tarafından
Rock dinliyorum genelde pera manga duman seksendört :) 
0 oy
(3,851 puan) tarafından
Duman, yüksek sadakat, manga, seksendört, model hepsini severim tek olarak da çok var sevdiğim şarkıcı :)

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 797 göst.
1 Haziran 2021 Kültür-Sanat kategorisinde Gulsah6640 (1,764 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 160 göst.
25 Ağustos 2022 Kültür-Sanat kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 681 göst.
+2 oy
3 cevap 269 göst.
11 Haziran 2021 Kültür-Sanat kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...