0 oy
199 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
jdjsjskslskdhddbskslksdhhfdj

1 cevap

+1 oy
tarafından
Öyle annem olsa benim ıcın degerlı falan olamaz anında muhatap olmayı keserim bana guvenıp mı gıdıyor benım yanımda olmayan ınsan dıger kızının yanında olmaya gıdecek bende onun evını cekıp cevırcem he yooook ya bırde ustune ustluk bana sahip cıkıp arkamda durmayan kocamın aılesıne atan bır kadın yuzune bıle bakmam net ben kalbi karayım boyle konularda bıcak gıbı keser atarım herkes ederi kadar kım olursa olsun
tarafından
Annem bizim icin alkolik ve issiz babama ve huysuz aileisne katlandi.bize cok.duskundu ama zamanla bu tek kizkardesime seklinde degisti.bir araya gelip arkamdan kotu konusuyorlar.ayrilmayi dusundum zamaninda dye.halbuki esim madde bagimlisiydi.sen burdayken kizkardesime nasil gidecegim derdine dustu.bende esimin yanina dondum.arkasinda 3 yasindaki cocuk gibi sevgi dileniyorum resmen
tarafından
Kendıne yaparsın çekmeseymıs o adamı sızın ıcın cektı de noldu bak cok mu saglam psikolojin smdı annem benım ıcın fedakarlık yaptı naparsa yapsın bende katlanmalıyım moduna gırmıs birisinı goruyorum karsımda normal degıl bu dusuncen kendıne deger vermeyi ve ınsanlara kendını net ifade etmeyi tavır koymayı ogrenmelısın
tarafından
Cok gec canm.cocuklarim var artik.evime gelse ya da biz gidince sevinse dye gozune bakiyorum ama yok.kizkardesim.uzakta gelemiyor da ben gidiyorum diye gulemiyor bile cocuklarima.ben uyardikca belli etmemeye calisiyor ama saklaayamiyor.kzkardesim de benden uzaklasti bi sebeoten iyice.kendileri hallerindn memnunlar. Aile umurlarinda degil.cocuklarina kendini heba ediyor benimkilerin elini bile tutmuyor.koseye cekilip agliyorum gelip guluyorum belli etmeden.olmedi ama olmus gibi.eminjm zamanla onun yaninda temelli kalacak evde bosnmis abim babam yalniz kalacak.
tarafından
esim aoyle boyle dedikce cocuklarin perisan olur baban da oyle bak kizkardesin de cekiyor katlaniyor.halbuki onun esi polis benmki madde bagimlisi
tarafından
Nıye cok geç pardon da cıdden nasıl bır kafadasın cocuklarımı zorla sev diye uyara uyara mı sevdıreceksın kımseye minnet edıp sevgı dinlenmem sen boyle dik durmazsan o cocuklar kımseden saygı sevgi goremez kendını savunup dık durmayı ogrenemez boyle mı ornek olacaksın cocuklarına babaları zaten madde kullanıyor dıyosun ne kdar baba olursa artık mechul yazık yanı göz göre dık durmak faydalı seyler yapmak yerine annene sevgı dılencılıgı babana abıne kölelik yapmayı secıyosun karsılıgında alacağın bir gunler yuz bıle yok oyle aılenın ben ta.. ........  YAZIK EDERSIN ONCE KENDINE SONRA COCUKLARINA
tarafından
Allahtan korkmasam.kimse umrumda olmaz.allah razi gelmez anneden yuz cevirene.belki bunuyor kadin dye dusunuyorum en kotu hasta yerine koydum.cocuklarim icin sadece bi isim olmasini diliyorumkimselere ezdirmemek adina.kimsem yok baska
tarafından
Bahane arayan bulur canım annelık bu degıl sana biniyor da kardesıne gençleşiyor mu :D bal gıbı evlat ayırıyor bosversene Allah askına ne dersem diyeyim ıkna olmazsın sen suan kafanda oturtmussun yani ama cok pısman olacaksın ılerde inan bana
ınsallah olur isteklerin
tarafından
%100 ayiriyor da ne yapabilirim ki.bir daha gorusmeyip kuseyim mi  3 gunluk dunyada annemin gonlunu kirmaya degmez.ben uzuleyim o uzlmesin
tarafından
:D sen küssen annenın umrunda olmaz be ne uzulmesı daha sana trıp atar ustune burnundan getirir ah kızım vah kızım mı diyecek sanıyosun dank falan etmez yanı umrumda olmazsın
tarafından
Kendi kardeslerine firsat verdigim icin uzulur .yoksa her konuda bn hataliyim ona gore.eskiden oyle degildi hepimize canini verirdi.yaslaniyor ben oyle dusunuyorum yoksa yapmaz dyrum oyle kabullenmek istiyorum.
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,642 soru

24,671,683 cevap

367,290 kullanıcı

...