0 oy
291 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (11,233 puan) tarafından
Kızlarrr Eylül 24/28 arası adet oldum 3 ay önce de doğum yaptım ilk âdet imdi yani ama çok fazlaydı bugün yine kanamam oldu çok değil  busefer normalmi bu ya sezaryan oldum 

4 Cevaplar

0 oy
(11,233 puan) tarafından
Bilen yokmuuuuu
-Reklam-
0 oy
(412 puan) tarafından
Doğumdan sonra belli bi süre düzensizlik olabiliyo
0 oy
(9,420 puan) tarafından
Normal heralde ya bende oyle olmustum ikinci gelen adet gibi degilde lekelenme gibiydi
0 oy
tarafından
İki ay oldu benimde aynı sezaryen doğum yapan kime sorduysam normal ilk bir yıl olur dediler 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 475 göst.
0 oy
6 cevap 433 göst.
0 oy
3 cevap 379 göst.
20 Haziran 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Karadenizin incisi (14,397 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 232 göst.
25 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,341 soru

24,667,972 cevap

367,100 kullanıcı

...