Ikisi de duruyor neden saklıyorum bilmiyorum ama ilk giydikleri hastane çıkışı göbek bağları birde bileklikleri posetledim kaldırdım :))
Kızımınkini peceteye sarmıştım hastaneye gömerim diye. Sonra unuttum peceteyi çöp diye attım oğlumunki de evde duruyo
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın