Ikisi de duruyor neden saklıyorum bilmiyorum ama ilk giydikleri hastane çıkışı göbek bağları birde bileklikleri posetledim kaldırdım :))
Kızımınkini peceteye sarmıştım hastaneye gömerim diye. Sonra unuttum peceteyi çöp diye attım oğlumunki de evde duruyo
1,512,582 soru
24,671,077 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın