0 oy
314 göst.
Diğer kategorisinde (4,734 puan) tarafından
Kızlar burda bebeklerine anason ve papatya cayı verenler vardı nasıl veriyorsunuz uykuları nasıl verince bilgi verir misiniz 

5 Cevaplar

0 oy
(657 puan) tarafından
Ben kendim içiyorum ama pek faydası yok bebeğe uyku ve gazını gidermiyor ben aktardan karışım yaptım dolu dolu kaynatıp içiyordum bi kere bi çay kaşığı oğlumada verdim bi işe yaramadı bende içmeyi kestim
(4,734 puan) tarafından
Burda okumuştum gecen verince bebegim uyuyor diyordu ya :((
(657 puan) tarafından
Demek ki benim bebelere birşey fayda etmiyor
-Reklam-
0 oy
(4,734 puan) tarafından
Kızlar tr yok mu kullanman burda birileri kullanıyordu yaa 
0 oy
(4,734 puan) tarafından
Huu huu kızlar ya gecen burda konuşuldu tam okuyamadım netim azdı kullananlar cevap verebilir mi :(((
0 oy
(2,750 puan) tarafından
Rezene aldım ben onu demleyip içmiştim 
(4,734 puan) tarafından
Ay yok ya onu içiyom süt yapsın diye canım
0 oy
(2,290 puan) tarafından
Cnm bnm bebegim kirki daha cikmadan anason veriodu esim 1 cay kasigi cok ağlayan hic durmayan ve uyumayan bebegim uyuyordu 
(4,734 puan) tarafından
Şimdi veriyor musun canım
(2,290 puan) tarafından
Yok 3 yasinda

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 228 göst.
3 Ağustos 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde iyidiler1 (225 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 307 göst.
26 Mart 2022 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 334 göst.
0 oy
5 cevap 362 göst.

Kategoriler


1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...