Benimde sol tüpüm yok canım dış gebelik geçirdim alındı o yüzden patladı diye malesef 6 - 7 ay sonra hamile kaldım tekrar.
1,512,175 soru
24,665,913 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın