0 oy
80 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (598 puan) tarafından
Kızlar tabeyi bilen var mı hamilelikte bazı şeyleri yiyince korkuyorsun ve düşük meydana geliyor Herşey Allah'ın dilemesi ile oluyor benimde bir düşüğüm var bana tane var dediler sende o yüzden perhiz tut diyolar eskiden çok olurmuş bu kaynanamda bile varmış o yüzden perhiz tutmamış 6 tane düşüğü var ne düşünüyorsunuz bu konuda hakkında 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 246 göst.
7 Haziran 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Rosalinda21 (20 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 725 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,589 soru

24,671,120 cevap

367,267 kullanıcı

...