0 oy
404 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar  35 haftayimm daha nstye alinmadimm ? Aceba ne zaman alınıyor  herkes soruyor nstye almadimi doktor daha diye yok diyorum allah allah neden almadiki falan diyor .  Alinmammi lazim nst ile alakali hic bir bilgim yok sanci cikiyor onu biliyorum ama ne zaman alinir hangi durumda alinir o konu hakkinda blgm yok 

5 Cevaplar

0 oy
(2,005 puan) tarafından
36 haftada  girilir nst
tarafından
Anladimm canimm demekki haftami bekliyor doktor tesekkur ederimm
(2,005 puan) tarafından
Rica ederim canım  Ayn öyle
(2,005 puan) tarafından
Benimki ilk gebelik 36 nst ilk girdiğimde sancım nst cikmsdi nst girdim sancım başladı sancı yok dedi Altan muane ettiler 1/ cm acilma vardı
tarafından
Hm ben normal yapmicam cnm sezeryan istiyorumm
-Reklam-
0 oy
(3,730 puan) tarafından
Benimde doktorum 35 e kadar nst ihtiyacı duymamıştı. Özel hastanelerde ücretli belki o yüzden almıyodur canım. Ama ben ne zaman devlete gitsem muayeneden önce tansiyon nst istediler hep.
(3,730 puan) tarafından
Evet canım özele gidiyorum
tarafından
Demek ozeller hep oyle .  Gerek duymadikca nstye sokmuyorsa
(3,730 puan) tarafından
Yani para harcatmak istemeyen doktor gerek görmedikçe sokmaz. Çok şükür benim doktorum öyle
tarafından
Ayn cnm   sagolsun benimkidee oylee kan tahlilini bile saglik ocagi alsin kanini  bana  cikan sonucu soyle ben soyleyim diyor burada bosa pra harcama diyor
(3,730 puan) tarafından
Bende öyle yaptım hep sağlık ocağında yaptırdım tahlilleri doktorum baktı sonuçlara. Allah işte iyi insanlarla karşılaştırınca böyle oluyor çok şükür
0 oy
(6,080 puan) tarafından
Ben ilk 38 de girmiştim canım az kalmış doğumuna 
tarafından
Ayn cnm 11 kasim dedi doktor
0 oy
(4,917 puan) tarafından
Ben 32. Haftamda girmeye başladım kontrol öncesi nst istiyor doktorum 
tarafından
Devletemi gidiyorsun cnm
(4,917 puan) tarafından
Yok canım özel
tarafından
Hmm bende ozele gidiyorum da aceba ozel mi almiyor belli bi haftaya kadar diye sorduk cnm
(4,917 puan) tarafından
Yok canım alır niye almasın ama her hastane farklı bazıları 35 haftadan sonra alıyor
0 oy
(3,485 puan) tarafından
37den sonra bağlandım ben. Sana bi tüyo veriyim, çok itici yüksek bi sesi var, 20 25 dk en az maruz kalma süresi, bağlayandan rica et sesini kıssın:) 
tarafından
:) tmm cnmm

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 157 göst.
0 oy
5 cevap 271 göst.
24 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hatice Beren (166 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,158 göst.
0 oy
3 cevap 667 göst.

Kategoriler


1,512,694 soru

24,672,482 cevap

367,340 kullanıcı

...