0 oy
693 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (228 puan) tarafından
Ben ne zaman kaynanam ile konuşsam her konuştuğumun altından bir şey çıkarıp eşine anlatıyormuş. Kayınbabam da eşimi arayıp sürekli Esra şöyle yaptı diyormuş. Beni eşim aradı, anneme kapat telefonu mu dedin diye sordu. Kucağımda bebeğim var hasta inanın kaç gündür uyku yüzü görmüyoruz çok huysuz. Kaynanam aradı açtım onunla konuşuyorduk o sırada bebeğim yine çığlık atıp uyandı. Onu sakinleştirmeye çalışıyorum ağlama sesi ona da gidiyor. Kaynanam da ehliyet alacakmış onu anlatıyordu. O sırada anne bu durmuyor ben kapatıyorum dedim. Yemin ederim dediğim tek şey bu. Konu ehliyete gelmişti hava atamadı o zoruna gitti. Artık nasıl bu konuyu kayınbabama anlattıysa o da gitmiş eşime ben sanki terbiyesizlik yapmışım, onu azarlamışım gibi anlatmış. Ve bu ilk değilmiş. Sürekli eşime anlatıyorlarmış. Şimdiye kadar bana babamla senin hakkında konuştuk demedi ilk defa bu olayı anlattı. Ben de eşime size anlattığım gibi anlattım. Ben amaçları ne anlamıyorum. Beni kötüleyince ellerine ne geçiyor? Size yemin ederim eşim 5 aydır eğitimde bir kez olsun kapımı açmadılar aynı yerde oturuyoruz. Eşim 3 aydır maaş alıyor öncesinde ne yedik ne içtik sormadılar. Beni sadece yeni bir şey aldıklarında söylemek için arıyorlar. Bundan önceki aramada da promosyon yattı kendime 2 bilezik yaptım diye aradı. Benimle dertleri ne anlamıyorum 

11 Cevaplar

0 oy
(598 puan) tarafından
Eşine sen de onlardan önce anlat böyle böyle yapıyolar diye
(228 puan) tarafından
Ortada anlatılacak bir şey yok ki. Hangimiz bebek durmayınca telefonu kapatmıyoruz? Ama ortada problem yokken varmış gibi anlatıyorlarmış
(598 puan) tarafından
İşye sem de öyle yap yavrum madem biliyorsun huylarını
-Reklam-
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Net aramam  sormam  ararsada  konuşmaları  kaydet  esinde  belliki  ağızlarına  bakıyor  Allah iyi etsin  böyle  insanları 
(228 puan) tarafından
Ben sadece kandillerde arıyorum. Evimiz yakın onlar gelip gitmiyor. Kaynanam da zaren evinde kimseyi istemiyor ben de gitmiyorum. Beni kaynanam sadece yeni bir şey aldığında, kendince hava atmak için arıyor. Her konuşmamızdan bir şey bulup eşime anlattığına emin oldum. Bir daha gerçekten ararsa açmıcam. Zaten 1 tane torunları var onu bile sormuyorlar.
0 oy
(2,049 puan) tarafından
Tövbe yarabbim nasıl insanlar bunlar ya eşine anlat ararlarsa bil yani kadın herşeyin havasını atıyor. Ben saygılı davranıyorum falan diye.
(228 puan) tarafından
Eşimle de konuştum ona da dedim. Zaten 1 torunları var onu bile sormuyorlar. Çocuğu en son ne zaman gördüler hatırlamıyorum bile. Evlerin arası 10 dk ya.bundan sonra ben asla aramam onlar ararsa da açmam.ben bilmiyorum ki ne dediğimden ne çıkarıp eşime anlatacaklar
(2,049 puan) tarafından
Heh bencede muhatap olma.
0 oy
(192 puan) tarafından
Bende bikac kere bu tarz bsey yaşadım eşime kız kardeşi bseyler anlattınız eşimde o sırada görevde 2 aydır tekim ve 15 günlük gelinken ailesine bırakıp gitti beni neyse ben o bana sen niye böyle yapıyorsun dye kizdginda bende alttan almadım o gün tartıştık birkaç saat sonra aradı alttan almaya çalıştı bende sen buna izin veriyorsun onlara saçma sapan şeyler için seni aradıklarında bir daha eşimi şikayet için beni aramayın desen böyle olmaz dedim aynı gün aynısını demiş. Bir daha böyle bişey duymadım 
(228 puan) tarafından
Benim eşim vurdumduymaz biraz. Önceden de sürekli ama Sürekli diyorlarmış. Benim bile haberim olmuyordu. Bu sefer artık nasıl anlatılsıysa beni arama gereği duymuş. Ama çok haklısın eşim babasına ilk dediğinde gerekeni deseydi yüz bulup bir daha diyemezlerdi. Ben hiç bunu düşünmedim
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Onunla konuşurken ses kayıt yap hepsine dinler kaç yaşında kaynanan
(228 puan) tarafından
Ben 26 yaşındayım o 46
(8,496 puan) tarafından
Yani yaşlıda değil muhtemelen snnle aşık atıo kıskanıyo sen onla konuşurken mutlaka ses kayıt al
0 oy
(2,954 puan) tarafından
Olmayanı olmş gbi anlatıyolarsa senın tek yapacagın ya konusmayacaksın dur diyeceksin yada onlardan once sen şöyle konustuk böyle konustuk dıye anlatacaksın oda aradakı farkı zamanls anlar elbet cıkar ortaya eşinde ayıp edıyor onların agzıyls senın huzurunu bozmaya hakkı yok hesap sormaya hakkı yok
(228 puan) tarafından
Ben buraya yazana kadar eşimde  de suç olduğunu anlamamıştım. Gerçekten ilk dediğinde tepkisini ortaya koysaydın bu durum sürekli yaşanmazdı
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Ya eşine çok yazık, üzüldüm adama. Annem babam sürekli beni arayıp eşimle ilgili olumsuz şeyler söylese çok üzülürüm. Yani insanları böyle arada bırakıyorlar. Eşin de öncekileri gelip sana söylemediğine göre kötü niyetli biri değil. Belli yaştan sonra insan olgunluk bekliyor ama bunlar işsizlikten geline sarıyor 
0 oy
(16,378 puan) tarafından
Bacım cagır kayınbabanı kaynanı eşini yuzlesin. Ben sana boyle mi dedim diye. Kayınvabana da direk sor koskoca adama yakıaıyor mu oglunu doldurmak diye. Bazen boyle yapmakmgerekir
0 oy
(10,061 puan) tarafından
Esinde ortayı bulsun hemen seni arayıp hesap sorması da olmamış ah bunlar Bi bitmedi ara bozarlar anca 
0 oy
(31,571 puan) tarafından
Hiç kendini savunmaya çalışma canım yanlış anlamaya seni haksız çıkartmaya çalışıyorlar zaten bu o kadar net ki   çocuk ağlıyordu kapatırken de söyledim de geç mesafe koy uzak dur en nefret ettiğim insan tipi benimkiler de biraz böyle olanı çarpıtıyor mu bilmiyorum eşim hiç bu konuda üstüme gelmedi ama benim onlara verdiğim cevabı eşime yetiştirip sonra sen karınla iyi geçin yuvanı bozma yapıyorlar yani ben kötüyüm ama onlar alttan alıyor gibi ben kendimi savunmaya hiç uğraşmadım sadece sana ne söyluyorsam onlara da aynı şeyi söylüyorum senin yanında nasıl davranıyorsam sen yokken de aynıyım dedim 
0 oy
(879 puan) tarafından
Burda suç kayinbabanda değil esinde sana bir şey sormadan sana gelip laf soylemesinde anasıdır babasıdır ama sende eşisin yani 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 474 göst.
26 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Yoruldum bu hayatan (443 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,342 göst.
1 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Sevgim esmer (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 790 göst.
22 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Eda06 (3,740 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 720 göst.
13 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,996 cevap

367,432 kullanıcı

...