0 oy
464 göst.
Diğer kategorisinde (138 puan) tarafından
1 hafta önce adetimin son günü 1 tane yasmin hapı içtim devam ettiremedim 1 tane içtiğimle kaldım hapı icmekten vazgectim bugün kahverengi lekem geldi hap böyle etki yaratabiliyormu yok sa gebemiyim

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Eğer 1 tane haptan sonra korunmadiysan hamile kalmissindir . Ben 1ay oldu başlayalı daha adet olmadım canım bilemiyorum 
tarafından
Ben teşekkür ederim canım ❤ Elimizden gelenin en iyisi onlar için ❤❤   Hayırlı vakti zamani gelmiş demek ki Rabbim isteyip de hak eden herkesin kucağını doldursun inşallah
(138 puan) tarafından
Bir anlik nefisle seytana uydum :))
tarafından
Bi süre önce bende uydum ama ertesi gün hapı aldım.  Kendini riske etmeye gelmez bu işler:)
tarafından
Mrs.eris-  Aminnn canım ısteyen evlat sahıbı olsun ınsaAllah ♥️

Fatmacım O anlık nefisle bır cocuga daha bakarsın artık :D
(138 puan) tarafından
1 ay önce bende aldım ertesi gün hapını 1 tanecik hap olmuş 200 lira   bu sefer almadım Allaha emanet dedik hem adet bitimi olmaz dedik
-Reklam-
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Bildiğim kadarıyla hapı içmeyi bıraktığın vakit böyle lekelenmen  oluyor. 
(138 puan) tarafından
Ay  içimi rahatlattın birazda olsa ...
(2,312 puan) tarafından
Benim  öyle  oldu  canım  ki ben  başka  sağlık  ocağının verdiği  doğum  kontrol  hapını  kullandım  birde  ben  geri  çekilme  arti  doğum kontrol  hapiyla  korunuyordum  10-15 gün  kullandım  kullanamadim  bana  iyi  gelmeyince bıraktım  içmeyi  bıraktığımin  ya sabahı  ya da  birkaç  gün  sonrasında  bildigin  yerleşme  kanamasi  gibi  kan  geldi bende  koşarak  sağlık  ocağına  gittim  ilacı  veren  ebe  bıraktığımda  böyle  olacağını  söyledi  ama  içim ferahlasin  me olur ne olmaz  diye  test  yaptırmıştım  şükür  negatif çıkmıştı  benimde  oğlum  daha küçüktü  istemiyordum hemen
(138 puan) tarafından
Benim adet misim gibi karsıklarim da ağrıyor ama ağrı olması normal mi
0 oy
(536 puan) tarafından
Norm canim ama gebelik te olabilir korunmayı bırakmışsin 
(138 puan) tarafından
Biz normal diyelim normal olsun Böyle şeyler mümkünse ... :) hamilelik filan olmasın cinnet geçiririm 1 ciye bakamıyorum 1, 5 yaşında daha atak dönemindeyiz bide şuan şu durumda olmasın inşallah
0 oy
(700 puan) tarafından
Ben kullaniyorum 6 ay falan oldu birakinca lekenlenme oluyor. Daha once kullaniyormuydun peki. Cok pahalı valla 3lu olarak aldim 250 tl idi 2 pakete 500 lira verdik ya alamayanlar ne yapsin o zaman herkesin cocugu olur valla

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 401 göst.
15 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Gamzeli_1 (254 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 291 göst.
19 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Sevcan05 (75 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 172 göst.
16 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Prenseees Annesi (169 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 206 göst.
19 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde Blaablaa (76 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,564 cevap

366,955 kullanıcı

...