0 oy
742 göst.
Diğer kategorisinde (4,315 puan) tarafından
Eşimleern bahçesi var evide var orda mutfak bir salon snra ayrı bir kapı 2 oda salon şeklinde bir daire değil 2 ayrı ev gbi düşünün neyse eşim dediki hiç diyor musun bizim bir bahçemiz var Bi gitsem baksam diye (kayn peder vefat etti kayanam tek kalıyor bide ilçede evimz 2 adm yan yana ayrıyız) bnde diyorm dedm ee niye gitmiyorsun dedi annenle kalmak istemedipim için diye pat diye diyi verdm neden dedi istemiyorm anlaşamıyoruz zamnda anlaşamadık dedm istemiyorm dedm sinirlendi baya ölsede kurtulsak dimi annem dedi bnde içimden nerede dedim :)snra  konuşmann snu iyi gitmiyor dedm hadi iyi geceler diyip yattm baya bozuldu ama napim 4 sne çektiğimi ben biliyorm onlara göre hep kötü Bn oldm insan olsaydı zmannda bnde böyle düşünmezdim, 

4 Cevaplar

+1 oy
(187,459 puan) tarafından
bazen soylemek rahatlatir
(4,315 puan) tarafından
Bildiği bişiyidi zatn ama duymak zoruna gitti biraz ama napim istemiyorm 1 2 günlük değilki bizmn bakıcam yaz boyu snra kışın yanlız kalmasn başıma kalacak eli ayağı tutuyor maaşı var 1 oğlu daha var diğer gelinde yeğeni onlara kapağı atsn
-Reklam-
0 oy
tarafından

Pişman değilim aklım hala yapamadiklarimda :P

(4,315 puan) tarafından
Valla hiç pişman değilm zor kurtulmuşum kendi düzenim hayatm var hiç çekemem valla istiyorm da bahçemde kalaym, yazn işlere yardım ettm ama cidden annesiyle kalmak isteyorm
0 oy
(65,019 puan) tarafından
harfleri eksik yazmsaniz keşke okurken zor oluyo
(4,315 puan) tarafından
Yaa halbuki kısaltmadan yazdım ama :)) noktalama işaretinn hatası :))
0 oy
(1,109 puan) tarafından
Geçen aynı sıkıntı yüzünden bizde tartıştık ben demedim senin gibi aynı eşim de annem anca ölünce rahat oluruz diye evladının mutluluğunu istemiyor anlıyorum dedi hah ağzın bal yesin dedim içimden insanı insanlıktan çıkarıyorlar vallahi kendi evlatlarıda biliyor bunu ama anneleri diye bidey diyemiyorlsr napsinlar 
(4,315 puan) tarafından
Bazen istmedipimz şeyleri zorla yapmamızı bekliyolar dile getirince de yine biz kötü oluyorz, ben sevmiyorum annesini açık açıkta söylüyorm ama adam anlamıyor. Napim daha

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 2,016 göst.
13 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 497 göst.
31 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 733 göst.
26 Mart 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 1,206 göst.
30 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Papatya02 (1,800 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...