0 oy
399 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (3,742 puan) tarafından
Kızlar yoğurt um vr ama sütüm yok maalesef yoğurt koysam olurmu acaba

8 Cevaplar

0 oy
(2,109 puan) tarafından
Ben hep yoğurtla yaparım canım ve pofidik pofidik olur. 
(3,742 puan) tarafından
Öyle mi bn hep süt koyuyordum normalde oyuzden tereddüt ettim
(2,109 puan) tarafından
Dene bak daha sütle yapmazsın ama tam tarifine uygun yapman lazım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Neden olmasın olur bence netten bakabilirsin yoğurtlu poğaça falan
(3,742 puan) tarafından
Aynn bı bakım teşekür ederim
0 oy
tarafından
Olur tabiki kabartma tozlu yaparsan daha iyi olur 
(3,742 puan) tarafından
İnşallah ilk kez süt olmadan denicen
0 oy
tarafından
Çok güzel olur, hatta daha güzel olur 
(3,742 puan) tarafından
Bn yapım ozmn teşekkür ederim:)
tarafından
Yapın yapın ellerinize sağlık şimdiden:)
(3,742 puan) tarafından
Çok teşekkürler
0 oy
tarafından
Olur canım. Sıvıyağ,  un , su maya,  şeker , tuz.  Poğaçayı yumuşak yapan süt değil yağdır.  Postanelerde hiç bir zaman süt kullanmazlar 
(3,742 puan) tarafından
Bnm gördüğüm tarifler in çoğunda kullanıyor da. Oyuzden sizede sormak istedim ayy bide kayınvalidem süt siz asla yapmaz bikersinde yapmıştım o poğaça hiç güzel olmaz dedi ayy Allah im ya
tarafından
Canım ben gastronomi okudum ve eşimde öyle.  Şuan pasta ustası ve mayalıdan da anlıyor her ikisini yapıyor. Sütsüz olmaz diye birşey yok.  Çok iyi yoğurmak ve mayalandırmak püf nokta
0 oy
tarafından
Yoğurtlada olur 
0 oy
(3,308 puan) tarafından
Ben yoğurtla yapıyorum genelde
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Ben hep yoğurt koyarım.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 208 göst.
30 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde UykusuzBirAnne (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 668 göst.
0 oy
1 cevap 224 göst.
30 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Esra2121 (495 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,601 soru

24,671,204 cevap

367,272 kullanıcı

...