11 de erkek dedi doğdu baktık erkek sağlıklı uzun ömürlü olsun ♥️
12+6 da erkek demişti doktor daha hiç gitmedim doktora 16 haftalik oldum bilmiyorum değişmez herhalde %90 erkek dedi çünkü
1,512,651 soru
24,671,831 cevap
367,296 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın