Çok doğruu .
Inan gunumuzde en cok ihtiyacimiz olan soz bu olsa gerek tesekkur ederim.bizimle paylastigin icin
Bir insan da yok ise edep,
Neylesin medrese mektep!
Okusa alim olsa, yine merkep
Yine merkep!
Demiş necip Fazıl
Zulüm ile abad olanın
Akıbeti berbat olur
1,512,230 soru
24,666,622 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın