Yapikrediye 400 borcumuz var kart esnek hesap mi askeri mi bilmiyorum eşimin ariyolarmis eşim 7sinde maaş aliyo bazen 8 e atiyo elli kere ariyolar dememize rağmen odedigim gibi eşime dedm ara kapattr bida asla ne nalet ya bizde maaşı bekliyoruz sonuçta maaş olmadan nasıl ödeyelim delirdim ya
1,512,333 soru
24,667,886 cevap
367,091 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın