Ben internetten hiç alisveris yapmam hep pazar da yaparim daha uygun sanki .
Ama güzel beğendim güle güle giysinler❤️☺️
Güzel günlerde giysinler
1,512,467 soru
24,669,497 cevap
367,178 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın