0 oy
218 göst.
Diğer kategorisinde (19 puan) tarafından
Sorum yukarda 

5 Cevaplar

0 oy
(2,359 puan) tarafından
Günaydın öncelikle günlük fırçalıyorun diş ipi ile temizliyorum en iyi onarıcı macun kullanıyorum ama yok dişlerim çürüyor emzirmeden mi diye düşünüyorum
(19 puan) tarafından
Olabilor benim de gebelikte curudu
-Reklam-
0 oy
(17,136 puan) tarafından
Günde 2 defa firçalıyorum ağız bakım suyu kullanıyorum 
0 oy
tarafından

Sadece fırçalıyorum :D

(19 puan) tarafından
Curume oluyor mu
tarafından
Hayır sürekli fırçalayınca niye çürüsün ki
0 oy
(879 puan) tarafından
Beyazlatmak için karbonat limon yapıyorum anında beyazliyo
(19 puan) tarafından
Biraz arastirmistim katlrbonat beyazlatiyor ama ciziyor aşındırıyor disleri cizdigi icin dislere zararli diye biliyorum
0 oy
tarafından
Fircaliyorum oda yetiyor 
(19 puan) tarafından
Curume oluyor mu
tarafından
Çok  şükür şimdiye kadar hiç çürüme olmadı

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 571 göst.
0 oy
11 cevap 591 göst.
28 Eylül 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 549 göst.
5 Aralık 2024 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,531 göst.

Kategoriler


1,512,609 soru

24,671,271 cevap

367,275 kullanıcı

...