Ay kızlar nasılsınız ben berbat zaten ağrılarım var eşimde 4/12 uzanırken skldm dedm kalk kızım dip kos köşe temislik yap kalktım heryeri baştan sildim supurdum halı degistirdim banyo yıkadım çamaşır as katla topla salonla mutfak birleşik sonra gittim börek yaptım kızlar akşama yanina bı salata o kadar yoruldum ki yaptığım böreği yiyemiyorum acıktım dışardan söyledim sizler nasılsınız gününüz nasıl oturdum yemeğimi bekliyorum
1,512,558 soru
24,670,801 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın