0 oy
289 göst.
Diğer kategorisinde (92 puan) tarafından
Merhaba hanımlar 1 bucuk.yasinda oğlum var kulak  boğaz enfeksiyonu geçirdi burnu halen akıyor göğsünden hiriltisi geliyor ben aspiratörle çekiyordum iyi geliyordu eşim kızdı oğlum çok ağlıyor die attı çöpe ne yapsam iyi gelir blmiyorum ki hastaneye de götürmüştüm antibiyotik iğne yapmışlardı ama halen kurumadi.balgami

5 Cevaplar

0 oy
(92 puan) tarafından
Tavsiyesi olan yokmu
-Reklam-
0 oy
(203 puan) tarafından
Balgamı için pekmezle tereyagı içirsen yumuşatır belki 
0 oy
(1,228 puan) tarafından
eşin bir yerde haklı çünkü aspiratör evet burnu açıyor iyi de geliyor ama bir yandan da burunda ki damarlara zarar veriyor uzun süre kullanımda önermiyor doktorlar onun dışında hırıltısı için günlük sakızı diye bir şey duymuştum çok iyi geliyormuş hırıltıya öksürüğe araştır istersen çok geçmiş olsun 
0 oy
(154 puan) tarafından
Canım hava  makinası al sana cok faydalı benim kızımda fenaydı ilk kullanımda balgamını söktü hemen ALLAHIN izniyle
(92 puan) tarafından
Hava makinam.var.canim.doktordami.yazdirmam.lazim.ventolini
(154 puan) tarafından
Evet canım doktora yazdırman lazım ilacı sağlık ocağna sor istersen orasıda yazar
0 oy
tarafından
Eşin neden attıki aspratörü kendi çözüm bulsun o zaman 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 347 göst.
0 oy
3 cevap 274 göst.
9 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 296 göst.
29 Mart 2026 Diğer kategorisinde Oglumveben (3,526 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 393 göst.
8 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Mother.00 (751 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,615 soru

24,671,320 cevap

367,277 kullanıcı

...