Senin işin varken diğerlerinde.onunla ilgilense oyun oynasalar ya çocukla hep TV olmaz ki
18 aylık konuşması bence iyi yani onda sorun yok ama hep TV olmaz daha küçük bide onunla oyun oynasalar ilgilenselr daha iyi olurdu
1,512,700 soru
24,672,658 cevap
367,347 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın