0 oy
167 göst.
Diğer kategorisinde (394 puan) tarafından
Oğlum 7 aylık alt üst disleri çıktı sürekli emerken ısırıyor kanatacak şekilde. Ne yapcam bilmiyorum krem sürüyorum olmuyor meme ucu takıyorum ağzına almıyor. Sabah emerken yine aynı şekilde ısırdı Bende hafif burnunu sıktım feryat figan içli içli agladi yüreğim sızladı. Emzirmeye korkuyorum artık ağlaya ağlaya emziriyorum. Ne yapmalıyım bana akıl verin gerçekten çıldırmak üzereyim. Her ay bisey bitmeden başka bisey başlıyor Ne kadar zormuş çocuk büyütmek inanılmaz yıprandım 

2 Cevaplar

0 oy
(1,117 puan) tarafından
Sutunu meme ucuna sur insallah gecer
-Reklam-
0 oy
(67 puan) tarafından
Benim oğlumda ara sıra ısırıyor ben o an bırakıyorum emzirmeyi. Daha sonra devam ediyorum. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 282 göst.
15 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Bebegimdogdu (259 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 186 göst.
19 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Mutsuz biri (26 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 663 göst.
31 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sude ayse elam (895 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 705 göst.
18 Eylül 2020 Diğer kategorisinde Ikiz anne adayi (1,111 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...