0 oy
99 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,182 puan) tarafından
Belimde karnımda adet sancısı gibi ağrı var ayakta duracak halim yok iki gündür grip oldum öksürmekten olabilir mi okusururken karnım patlayacak gibi oluyor 

1 cevap

0 oy
tarafından
Bu haftalarda sonra olur artık. Ağrı girip çıkarsa ve sıklaşırsa doğum belirtisidir. Ben de 30 haftalığım 28.haftadan beri ben de ağırlaştım ağrılarım oluyor artık.
(1,182 puan) tarafından
Ayakta duracak halim yok bide grip oldum üstüne
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 921 göst.
3 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Elif vurkan (91 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 783 göst.
0 oy
21 cevap 2,013 göst.
20 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 118 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde Merveee YE (679 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...