Burda bitane kezo vardı milete A32 kullanıp herkese ben a72 kullanıyorum demişti görünce çok dalga geçmiştim zavallı neyse güzel telfon benim kardeşim kullanıyor fiyatıda iye almışsın
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın