Burda bitane kezo vardı milete A32 kullanıp herkese ben a72 kullanıyorum demişti görünce çok dalga geçmiştim zavallı neyse güzel telfon benim kardeşim kullanıyor fiyatıda iye almışsın
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın