Bende yapamam once oturup o yemegı sındırırım ustune bır cay kahve ıcerım 1 saat sonra felan daha ıyı hıssederım ve cokta guzel toplarım önceden boşuna kndımı zorluyor musum. Yemeği yeni yemişsin toksun sekerin yukselmış bir agırlık çökmüş olmuyor yanı o anda
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın