Yeme bozukluğu var .Zorladigin için yemeklerden tiksiniyo .muhtemelen de zorla yediriyosun hâlâ . Hemen pedagoga götür kuzu .bu gidiş hiç hayra alamet değil .Yani kötü olan kilosu değil ,yemeğe karşı bu tutumu...
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın