0 oy
191 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (80 puan) tarafından
Kızlar bu iki siteden alışveriş yapan, oldumu hiç kalite ve güvenirliği nedir acaba 

1 cevap

0 oy
tarafından
Ben nurmelek ten iki defa alış veriş yaptım ilkinden memnun değildim ama ikincide memnundum
tarafından
Bende trabzondayim da ondan
(80 puan) tarafından
Yaa, akçabatta yım sen
tarafından
Aaa bende akçaabattayim migros ve guntaşın orda
(80 puan) tarafından
İyi denk geldik valla ben  de   biraz yukardayım merkeze  yakın degilim güntaşa cok gelirim
tarafından
Hmm bende hemen guntaşın arkasında ki parkın ordayım aynen iyi denk geldik
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 306 göst.
14 Kasım 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde yaban gulu (417 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 379 göst.
0 oy
6 cevap 248 göst.
3 Mayıs 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Zeyra (244 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 1,012 göst.
20 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Zhlfrk (9,700 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,427 soru

24,668,944 cevap

367,154 kullanıcı

...