0 oy
153 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (251 puan) tarafından
Kizlar benim kızım kış gelince su içmiyor pek ve yemekleri de seçiyor kışın da sık sık en ufak şeyde kabız oluyor ben çözümü keten tohumu yağında buldum kızım 2 yasina yakın olduğu için 1 tatlı kaşığı veriyorum kakasi sert olsa bile en geç 2 saat içinde kakasi yumuşuyor rahat yapiyor kullanırsanız kaka kıvamına bakıp öyle verin yumusaksa kakasi İshak olabilir ondan birde 1 yaş civarı ise 1 tatlı kasigindan az verin 

1 cevap

0 oy
(716 puan) tarafından
Ac mi veriyorsunuz tok mu acaba
(251 puan) tarafından
Aç tok fark etmiyor canım
(716 puan) tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 362 göst.
25 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde I am a mother (339 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 160 göst.
19 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,483 göst.
27 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 174 göst.
12 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,730 soru

24,673,024 cevap

367,375 kullanıcı

...