Kızlar doğuma iki hafta gibi birşey kaldı sezeryanla doğum yapacağım süt geç geliyor malum. İlk doğumum özelde olduğu için orda sütüm gelene kadar mamayı hastane vermişti almadık. Ama şimdi üniversite hastanesinde doğum yapacağım vermezler diye düşünüyorum. Mama almalımıyım? Alırsam ne önerirsiniz yenidoğan bebek için?
Benim hemen geldi ya
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın