Kizlar beni bilirsinizdir her yorumda az çok yazmisimdir .eşimle alkol yüzünden aramız çok kötüydü boşanmaya doğru gidiyorduk.dun akşam cicegiyle geldi bana yardım et falan dedi özür diledi.simdilik iyi gibi ...dua edin de bu son olsun düzelsin artık
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın