Kizlar beni bilirsinizdir her yorumda az çok yazmisimdir .eşimle alkol yüzünden aramız çok kötüydü boşanmaya doğru gidiyorduk.dun akşam cicegiyle geldi bana yardım et falan dedi özür diledi.simdilik iyi gibi ...dua edin de bu son olsun düzelsin artık
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın