0 oy
371 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,490 puan) tarafından

Çeyize alacak küçük görümcem 

image

3 Cevaplar

0 oy
(17,127 puan) tarafından
Ben siyah çizgili olan almiştım 250 dı fiyatı, pamuklaştı
(17,127 puan) tarafından
Yok bilemem belkı bu model iyidir şimdı başka aldım dışarıdan 425e daha yıkamadım
(1,490 puan) tarafından
Yani şöyle düşündüm şimdi nevteismşer çok pahalı bikaç tane güzel kaliteli nevresimi olur bir ikitane de böyle  olsa olmaz mı
(17,127 puan) tarafından
Olur tabı canım bende aldım bi tane saten bi 101 den bi dışarıdan
(1,490 puan) tarafından
Şuan az güzel bişey alayım desen 600   700 tl olmuş. Bir iki tane ucuz olsa çok da göze batmaz diye de düşündüm
(17,127 puan) tarafından
Oyle canım uç sene önce görümcem için almiştim hatırlıyorum 75den aldın dedı geçen şok oldum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Deseni bile hoş degilki. Çeyiz için alacak olsaydım daha güzel modeller yada daha kaliteli alirdim
(1,490 puan) tarafından
Kalitesi güzel değil mi
tarafından
Bence hayır.
0 oy
tarafından
çeyize degıl gundelık ıcın bıle verdıgın paraya yazık desene bak Allah askına hıc hos ve kalıtelı durmuyo 
(1,490 puan) tarafından
Gömdün nevresimi yaa
tarafından
Ama öyle yani
(1,490 puan) tarafından
☺️ Haklısın ne diyim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,064 göst.
1 Haziran 2019 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 474 göst.
5 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Kübraaaaa (1,663 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 160 göst.
3 Ekim 2022 Diğer kategorisinde ❤ELOŞ❤ELOŞ❤ (1,927 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 258 göst.
1 Eylül 2022 Diğer kategorisinde johnash (394 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,495 soru

24,669,975 cevap

367,201 kullanıcı

...