0 oy
242 göst.
Diğer kategorisinde (145 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar 1 buçuk yaşında oğlum var hiperaktiv bı çocuk koşar oynar zıplar tenide benim gibi hassastır benim de en ufak biseyde morarir kızarır oğlumunda aynı bacaklarında morluk oluyo karnına sırtına baktım bişey yok hep bacaklarında oluyo çarptığıni düşünüyorum ama gene insan tedirgin oluyorum başına gelrn varmı geçiyor ama sonradan 

1 cevap

0 oy
(14,397 puan) tarafından
Aklına geleni anladım Allah korktuğun yere uğratmasin çarpıp düştüğü için oluyodur kendin demişsin hassas teni diye. Yazın bir ara benimde sırtımda koca koca morluklar olmuştu ama bildiğin böyle kapkara oluyordu sinek ısırığıni kaşidigim için olmuş bende durup dururken niye oldu diye korkmuştum 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 216 göst.
25 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Leyla343480 (223 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 337 göst.
3 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 519 göst.
0 oy
5 cevap 343 göst.

Kategoriler


1,512,302 soru

24,667,445 cevap

367,066 kullanıcı

...