Yoldaaslarimm!!!
Gozlemlerime gore
Bazı akraba tanımlamalarının obeziteyi tetiklediğini düşünüyorum.
Böyle duyunca yiyecek birşeyler çağrıştırıyor sanki, acıkıyor insan.
Mesela elti...elti.
Elti... Etli.. Etli pide...
Dünür... döner... falan.
Hele İskender ismi nüfustan tamamen kaldırılmalı.
Ben cimere yaziyorum!!!
Ozellikle eltilik kaldirilsin
Benimle misiniz
Not:,eltili post boyle olmuyordu galiba
Deneme 1
Ama ben aseririm
1,512,699 soru
24,672,529 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın