0 oy
237 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde tarafından
Lazeré başladım hanımlar özel bölgede bile canım acimazken koltuk altında biraz acı hissettim ki acı eşiğim de çok yüksektir normalde bugün bakınca ince çizik çizik yanık olmuş bazı yerlerde bu normal bişey mi niye böyle olmuş olabilir buz Lazerdı 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Derin tahriş olmuş
tarafından
Evet hissettim ama acisindan
-Reklam-
0 oy
(5,426 puan) tarafından
Yanık köpüğü kullana bilirsin. Kıl köklerin kalın olunca daha çok yanma hiss edersin. Lazerin ısısnı düşürdükce de etkisini gec görürsün. Başlarda biraz zorlar o kadar
tarafından
Köpük hangi marka eczanede mi satılıyor acaba
(5,426 puan) tarafından
Eczanede ve kozmetik mağazalarda bula bilirsin. Eskiden yüzüm için lazerde işlem sonrası kendileri yüzüme sürerdiler. Uzun zamandır onlarda yapmıyor:D
Lazerdün sonra ıslak mendil ve ya yıkama yapma asla
tarafından
Tamam canım sagol
(5,426 puan) tarafından
Koltuk altın belkide terlemiş. Bi dahakine kuru kalmasına dikkat ede bilirsin.
Rica ederim
0 oy
(2,535 puan) tarafından
Tahriş olmus ama kremi var galiba 
tarafından
Köpük varmış galiba

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 352 göst.
20 Ağustos 2025 Güzellik-Bakım kategorisinde & Ceren (771 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 243 göst.
25 Kasım 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Mklc00 (35 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 389 göst.
5 Kasım 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Sgb (2,386 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 649 göst.
17 Temmuz 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Laborant anne (22 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,548 soru

24,670,698 cevap

367,237 kullanıcı

...