Nasıl olmuş ) Mart'ta doğum yapcm heralde hiç giydiremycm gibi büyüyecek bunlar da kuculeck gibi yaparken keşke büyük yapsaydm demi
Mart'ta bazı yerler soğuk olur canım bence bi kaç kez giydirebilirsin Allah nasip ederse ikinci bebiş düşünüyosan ona giydirirsin
Ayrıca ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bende heves ettim ama patiği bile yapamadım pes ettim şu becerinden bende istiyorum
1,512,679 soru
24,672,230 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın