Nasıl olmuş ) Mart'ta doğum yapcm heralde hiç giydiremycm gibi büyüyecek bunlar da kuculeck gibi yaparken keşke büyük yapsaydm demi
Mart'ta bazı yerler soğuk olur canım bence bi kaç kez giydirebilirsin Allah nasip ederse ikinci bebiş düşünüyosan ona giydirirsin
Ayrıca ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bende heves ettim ama patiği bile yapamadım pes ettim şu becerinden bende istiyorum
1,512,658 soru
24,671,985 cevap
367,301 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın