0 oy
1,161 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,791 puan) tarafından
Hanımlar dün akşam 7 gibi kızım oynarken kafasının arkasına düştü düştükten hemen sonra kusmaya başladi hemen apar topar hastaneye götürdük giderken yolda kustu tomografi den çıktı kusmaya başladı Allah'ım beyin cerrahi doktoru gelene kadar ömrümden ömür gitti çok şükür beyinde bi sıkıntı çıkmadı travma yok dedi ama sabaha kadar hastanede kaldık 9 gibi geldik şimdi yorgunluktan melek kızım uyuyor midesi için salı günü doktora gideceğiz dua edin güzel kardeşlerim sonucumuz temiz çıksın 15 aylık kızım

19 Cevaplar

0 oy
(846 puan) tarafından
Geçmiş olsun Allah hiçbir anneye evlat acısı yaşatmasın ❤️
(1,791 puan) tarafından
Amin canım Allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
(11,830 puan) tarafından
Cok gecmis olsun
(1,791 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Allah korusun evlatlarımızı.. Çok geçmiş olsun size inşallah sağlıkla atlatıcak bi sorun çıkmıcak. 
(1,791 puan) tarafından
İnşallah kuzum Allah razı olsun duan için
0 oy
(7,100 puan) tarafından
Rabbim korusun 
(1,791 puan) tarafından
Amin cnm
0 oy
(1,511 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun, Alllah'ım bi daha yaşatmasın inşallah
(1,791 puan) tarafından
Amin cnm benim Rabbim hiç bi anne babanın yüreğini yakmasın
(1,511 puan) tarafından
Amiin
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Ayy çok geçmiş olsun canım. Eminim bişi yoktur. Mide sonuçları da temiz çıkar. Kıyamam ya kuzum. 
(1,791 puan) tarafından
Ay inşallah cnm görsen oluk oluk kustu
(9,528 puan) tarafından
Allah bi daha yaşatmasın inşallah. Gerçekten anne olunca insanın eli ayağı kesiliyor. Biz de küçük bir olay yaşadık bir kere. Doktora ağlamaktan anlatamadm :) Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canim.sukur ki başında birşey yokmuş.rabbim şifa versin insallah
(1,791 puan) tarafından
Allah razı olsun amin cnm
0 oy
(134 puan) tarafından
Geçmiş olsun rabbim korktuklarınıza uğratmasın inşallah 
(1,791 puan) tarafından
Amin cnm
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canım neler hissettiğini çok iyi anlıyorum Rabbim esirgesin tüm yavrularımızı.
(1,791 puan) tarafından
Allah razı olsun amin cnm
0 oy
tarafından
Geçmiş olsun rabbim şifalar versin rabbim hayırlı haberler almanızı nasip etsin 
(1,791 puan) tarafından
Amin inşallah cnm
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun Rabbim korusun evlatlarimizi
(1,791 puan) tarafından
Amin cnm Allah razı olsun
0 oy
(895 puan) tarafından

Oy yavrum yavrum kıyamam melek kuzum.cocuklara hiç kıyamıyorum rabbim sana bağışlasın insallh bı sadaka ver canım çocuğu a bol bol oku :(

(1,791 puan) tarafından
Amin cnm Allah razı olsun sadaka da tekrar dan vereyim inşallah
0 oy
(3,855 puan) tarafından
Allah korumuş ya Allah beterinden korusun cnm çok geçmiş olsun 
(1,791 puan) tarafından
Amin cnm
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Ah yavrum yaa,geçmişler olsun canım
(1,791 puan) tarafından
Allah razı olsun kardeşim
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun canım Rabbım beterinden korusun inşallah hayırlı haberler alırsınız 
(1,791 puan) tarafından
İnşallah cnm çok zor bi geceydi
tarafından
Rabbım kimseyi evladıyla sınamasın inşallah canim zor olmaz mı Rabbım korumuş şimdi nasıl kuzucuk
(1,791 puan) tarafından
Dün çok ezildi teyzesi ne doktor üstü bıraktı ne personel üstü bıraktı kusacam diye birde çok ağladım bugün sersem sersem geziyor
tarafından
Ahhh kıyamam yaa çok geçmiş olsun canım Rabbım beterinden korusun kuzumu
(1,791 puan) tarafından
Amin kardeşim cümlemizin evlatlarını korusun
0 oy
(199 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım midesine niye bakıyolar inşallah temiz çıkar benim kuzumda 7 aylıkken baza dan düştü sizinki nasıl nerden düştü
(1,791 puan) tarafından
Canım bunun doğdu doğalı reflüsü vardı dün evde oynarken kendi sandalyesine ayağı takıldı kafasının arkasına düştü ve başladı kusmaya 2 saat içerisinde fışkırır tarzda 4 defa kusunca mide doktoru görsün dedi beyin cerrahi doktorumuz
(199 puan) tarafından
İnşallah bilet yoktur cnm bol bol hasbinallahü nimel vekil çek hayırlı haber alırsınız çok geçmiş olsun cnm
0 oy
(382 puan) tarafından
Kızım bu yaz 1 yaşındayken ayni şey Bizim de başımiza geldi ama cok şükür bisey çıkmadı sizede çok geçmiş olsun canım
(1,791 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim Rabbim yaşatmasın bir daha
0 oy
(64,939 puan) tarafından
gecmis olsun canim
(1,791 puan) tarafından
Teşekkür ederim kardeşim
0 oy
(14 puan) tarafından
Rabbim Şafi adı hürmetine şifalar versin inşallah Rabbim esirgesin 
(1,791 puan) tarafından
Amin kardeşim Allah razı olsun

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 382 göst.
+1 oy
6 cevap 441 göst.
5 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 1,098 göst.
5 Ocak 2025 Diğer kategorisinde Zehraao (269 puan) tarafından soruldu
0 oy
49 cevap 2,597 göst.

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...