0 oy
153 göst.
Diğer kategorisinde (58 puan) tarafından
Kızlar temizliginizi ne zmn yaptınız benm temmuza denk gliyor doğumum ama.kizimda.erkn doğmuştu boya da yaplcak sizce ne zmn baslamalym

2 Cevaplar

0 oy
(66 puan) tarafından
Ben yarin 30.haftaua ayak basiyorum ikizlerime hamileyim temizlik falan yapamiyorum evimi duzenli tutmak benim icin nimet suanda robot supurgem var silip supuruyor kendi cam falan silmem zaten kar yagiyo boyna buz heryer mutfak dolabim sadece 3 kapak icleri temiz kucuk3 kapak silmekte beni zorlamaz heralde yani bende yapilacak bisey varmi diye düşünüyorum da yatagim dosegim temiz olsa yatak odam duzenli olaa acil bir durumda eve donuste ben rahat ederim enazindan diye düşünüyorum yani baska ne yapilir ki ev temizliginde 
-Reklam-
0 oy
(9,528 puan) tarafından

Valla canım 32 haftadayken perdelerimi yıkadım. Eşim çıkarttı taktı. Ben camları sildim. Bir gün evdeki bütün dolapları indirdim sildim. Gardolap gömme dolap vestiyer filan. İki gün mutfakla uğraştım tek. Mutfağım büyük çok dolabım var. Günlük süpürge silme de yapıyodum bazen eşim de yapıyodu. Ama gel gör ki çocuk doğmadı ev yeniden kirlendi. Bu sefer ben çok ağırlaştım. 40+4te bir abla geldi iki gün. Bütün evi onla tekrar elden geçirdik. Bir de doğum olsun diye sürekli temizlik yapıyodum zaten. Temizdi evim yani. 41+2de de doğum yaptım :D

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 215 göst.
25 Mart 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
37 cevap 1,952 göst.
13 Mayıs 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 337 göst.

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...