37+3 bugün öğlen ogluma kavuştum anneler darisi hepinizin basina sagliklica kucaginiza alin ınsallah :)
Gözün aydın canım darısı doğurmayı bekleyen bizlerin başına inş kazasız belasız olsun herşey sağlıkla büyüt
1,512,339 soru
24,667,962 cevap
367,097 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın