37+3 bugün öğlen ogluma kavuştum anneler darisi hepinizin basina sagliklica kucaginiza alin ınsallah :)
Gözün aydın canım darısı doğurmayı bekleyen bizlerin başına inş kazasız belasız olsun herşey sağlıkla büyüt
1,512,340 soru
24,667,968 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın