Öldüpü neden saklanıyormuş
Twetwittera baktım da ablası takipçi sayısı artsın diye gizliyormuş diyorlar Salı günü vefat etmiş
Yazmışlar orayı karantinaya almışlar cesetler kokmaya başlamış :/
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,245 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın