Öldüpü neden saklanıyormuş
Twetwittera baktım da ablası takipçi sayısı artsın diye gizliyormuş diyorlar Salı günü vefat etmiş
Yazmışlar orayı karantinaya almışlar cesetler kokmaya başlamış :/
1,512,459 soru
24,669,452 cevap
367,172 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın