0 oy
2,847 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Tek fakir fukara biziz Allah yardımcımız olsun umarım her ihtiyacı olana gider bu yardimlar

36 Cevaplar

0 oy
(8,378 puan) tarafından
Bende bunu düşündüm meğer ne zengin ülkeymişiz para bi bizi bulmadı dedim 
-Reklam-
0 oy
(1,916 puan) tarafından
Insallah sahiplerini bulur geçenki depremde de bu kadar bagiş oldu hala insanlara ev yapilmadi bu sefer yaparlar insallah demekten baska birsey gelmiyor elimden
0 oy
(2,137 puan) tarafından
Aynen valla bende onu düşündüm meğersem ne çok zengin varmış keşke benimde olsa bende bağışlara yatirsam ne güzel olurdu 
0 oy
(6,390 puan) tarafından
devlet evleri yapamadiktan sonra istedikleri kadar toplansin ilk evler olup keske esya duzenleme seklinde yapilsaydi en guzeli olurdu
tarafından
Keşke eşyalı yapsa
0 oy
(4,474 puan) tarafından
Bir paranın bir de imanın kimde olduğu bilinmezmiş açız diye ağlayana inanmayın 
0 oy
tarafından

   

image

12 harf    
0 oy
(5,160 puan) tarafından
Yarın birgün sokakta gezerler yandaşçılar Türkiye de açlık yok diye ama maalesef var bu yardımlar sadece göz boyama iyide boyuyorlar milletin gözünü 

Tek dileğim gereken ihtiyaç sahiplerine bu yardımlar ulaşır inşallah 
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Bugün dedim ki keşke bunlar yaşanmadan konut projesi için yıkımlar yeni yapitlar yaoilsaydida o kdr canimizi kaybetmeseydik. 
0 oy
(13,008 puan) tarafından
Yemin ederim şokla izledim eşime vay bee ülkede ne kdr zengin insanlar var dedim inşallah bir yılda o parayla evler inşaa edilir her binanın altınada deprem izalatörü kullanilir
0 oy
(34,544 puan) tarafından

İnsanlar hep aç hep işsiz işte :Dhele büyük meblağ para gönderen bazı şirketler aciz iş yok fln modu vardı sonra 1 milayr verince bizde şok olduk tabi

0 oy
(1,624 puan) tarafından
Dün aynı cümleyi kullandım ama attik bizde ailecek ama insanlar o kadar büyük bağışlar yaptılar ki ömrü hayatımda bütün sulalemin yediği kadar para veren herkesden Allah razı olsun inşallah hepsi hayra vesile olur 
0 oy
(4,556 puan) tarafından
Bende dün öyle düşündüm ne kadar çok zengin insan var dedim yine de halimize çok şükür karnımız doyuyo rabbim helal kazanç yemeyi nasip etsin 
0 oy
tarafından
Akşam bizde aynı şeyi düşündük bu paralar nerden geliyor diye 
0 oy
(6,156 puan) tarafından
Zenginin gözü doysa fakirlik diye birsey kalmaz kimi var altın  klozete s.i..ciyor kimi var altin musluktan akan suyla banyo ediyor ama fakir bir ekmek bir hırka  derdinde yinede  şükür  halimize çünkü  Rabbim zengini maliyla hesaba cekecek ahirette  onun ferahlığı  içindeyim 
0 oy
(2,938 puan) tarafından
Canim miletin pisklojisi bozuldu artık çok kötü durumdalar mecbur herkes vicdan azabiyal yaşadı ondan yardım Etiler yardım eden arkadaslardan Allah razı olsun 
0 oy
(420 puan) tarafından

Allah bağış yapanlardan razı olsun umarım ihtiyaç sahiplerine gider paralar. Keşke sma li çocuklar içinde kampanya yapsalardı :ermm:

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 446 göst.
17 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Nurcanclk (417 puan) tarafından soruldu
+2 oy
12 cevap 1,005 göst.
16 Ağustos 2024 Tatil-Seyehat kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 840 göst.
14 Aralık 2021 Diğer kategorisinde The Destina (61 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 493 göst.
2 Mart 2020 Diğer kategorisinde Kadriyetaycur (1,491 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...