İnsanlar hep aç hep işsiz işte hele büyük meblağ para gönderen bazı şirketler aciz iş yok fln modu vardı sonra 1 milayr verince bizde şok olduk tabi
Allah bağış yapanlardan razı olsun umarım ihtiyaç sahiplerine gider paralar. Keşke sma li çocuklar içinde kampanya yapsalardı
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın