Bende söylerdim istiklal marşını öğrensinler sen o zaman görürsün
Çoookk normal benimkiler şimdi oyunla karışık kavga ediyor ben de izliyorum bakalım en son ağlayacak ikisi de ayrılacak şarkı söylemeseler de niye söylemiyorlar diye takarsın emin ol.
1,512,459 soru
24,669,452 cevap
367,172 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın