Kızlar kızım 10 aylık 7.5 8 ayliktan beri sürekli bi yerlerden tutunup ayağa kalkiyor emekliyor. Dün bi elinden bi eline oyuncak alirken ayakta durdu çok kısa bir süre eşim daha öncede yaptı dedi ben gormedm. Bu sanırım yavaş yavaş yürümeye hazırlık. Her bebek farkdr illa ki onu biliyorum kızımı hemen yürütme bi gibi amacmda yok onu da söyleym de şimdi bazı arkadaşlar eleştirir sizin bebekleriniz kaç aylıkken yürüdü
9 olacaz tutunmayı seviyor koltuğa fln emekleme sıfır
1,512,690 soru
24,672,344 cevap
367,335 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın