0 oy
284 göst.
Diğer kategorisinde (18 puan) tarafından
Arkadaşlar kime veriliyor neye gore ben cevre ve sehırcılık bakanlığı na dilekce verdim ama gelen olmadı ev sahibine mi kiracıya mi verolıyor

1 cevap

0 oy
(2,587 puan) tarafından
İkametgahın oturduğun evde ise ve evinde yada eşyalarında hasar varsa kiracıya veriliyor canım ev sahibinin hakkı yok depremzede sen oluyorsun 
(18 puan) tarafından
Tanam saol canim
(3,107 puan) tarafından
İçerdeki eşyalarla alakali degilki babamlarin evin için de bişe yok dışarda duvarda az bişe hasar var 10.000 vermişler
(2,587 puan) tarafından
Tamam ise eşya da veya evde hasar varsa veriyorlar
(3,107 puan) tarafından
Bizim evdede hasar var evi taşıdık dün ama yatmadı bize e devlette eve girilemedi kilitli yaziyodu ama eşim girdi eve adamlarla birlikte
(2,587 puan) tarafından
Rapor tutulduysa yatar canım para sisteme geçte düşebilir yoğunluktan
(3,107 puan) tarafından
Tutuldu galiba TC fln almışlar eşimin sistem de öyle yazıyor hiç umudum yok
(2,587 puan) tarafından
Ben hastanedeydim cumartesi gelmişler aynı şekil eşimin de tc sini almışlar canım niye umudun yok sistemler yoğun biraz bekle cimerden başvuru yaparsın tekrar itiraz edersin olmadı karara
(3,107 puan) tarafından
Cimerden de başvuru yaptım bakalim
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 324 göst.
11 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Irmaknehir (142 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 235 göst.
21 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde nurr001 (4,844 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 492 göst.
0 oy
33 cevap 879 göst.

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...